Arkadaslar 5+3 hamileyim evde test yaptım pozitif cıkınca hastaneye gittim hastanedede pozitif cuma günüde gittim keseyi gördü ama. Bana herhangi bir test yapmadı bildiğim kadarıyla kan testleri idrar testi yapması gerek suan başka dr gitcem dr soylemem gereken testler varmı