denizozulkerr Merhaba bugün doktor kontrolümüz vardı. Tam 28haftalık olduk. Doktorun söylediğine göre karın çevremiz 1 hafta geriden geliyormuş. Bunun incelenmesi üstünde durulması gerekiyor dedi. Bu durumu yaşayanlarınız var mı aramızda?
Minii denizozulkerr bende 2 hafta geri 38 haftalığım 2600 gr doktor böyle gebeliklerde 39. Haftayı geçmemesini öneriyoruz dedi
ilgihazaal denizozulkerr benim 3600 kg 53cm dogan yegenime de dediler bence fazla takmayın bunu fazlaca duyuyorum çünkü masallah gayet saglikli dogdu yeğenim. Bizim de moralimiz bozulmuştu baya siz de canınızı sıkmayın.
sburcu41 denizozulkerr bana da dediler 2 hafta önce 1,5 hafta kadar gerilik var dediler. Araştırma hastanesi olduğu için hemen takibe alındı ama 10 gün sonra tekrar gittiğimde haftasıyla uyumlu olduğunu söylediler. Sanırım ultrason çekiminde de yanlışlık olabilir. Çok takılmayin
Bendisss denizozulkerr bizim boy kilo baş hepsi hafta olarak önde ama 34haftadan sonra karnı 1hafta geri olmaya başladı toparlayamadık 🤷🏻♀️
denizozulkerr Minii doğum için mi 39u geçmemesini öneriyorlar yani 40.haftayı beklemiyorlar doğru mu anladım acaba?
Minii Sağlık açısından bi sıkıntısı yok sadece minyon dedi ☺️1 hafta geri olmasıda sıkıntı değil normal yani
Minii denizozulkerr benim bebeğim de 2 hafta geri ya kilo da almıyor o yüzden öyle dedi normalde geri olmasaydı dururdu tabi
Bendisss denizozulkerr doğmadı ama3gündür sancım var nstde çıktı her an nişan su gelebilir hazır ol doğsa problem olmaz kilosu 3.100 dedi kilosu ve boyu iyi olduğu için 1 haftalık karın geriliğini fazla önemsemiyor doktorum bu arada 2 haftaydı bir haftaya düştü gerilik