Papatyamm09 36 haftalık hamileyim çatı muyanesi yaptılar daha doğrusu kendimi kastigim icjn Dr tam anlayamadi 2 hafta sonra yine yapicaz ona göre catin normal doğuma uygun mu degilmi bakicaz dedi ve ben korkuyorum tekrardan kendimi ya kasarsam
Bir_prens_annesiiiii Papatyamm09 ben çatı muayenesi ne zaman yapılacak diye sormuştum 37 inci haftada sancın ne zaman gelirse o zaman yapılacak dedi doktor o eskidendi alttan bakıp normal doğum yapabilirsin yada yapamazsın demek demişti ve sancım olduğunda alttan bakmışlardı
Fatosaydin Papatyamm09 niye şimdi yaptıki cokmu aciyo neyle bakıyor apartlami bende 36 haftaligim şuan benide 38 de çağırdı cati muyanesi için
Minii Fatosaydin senin normal 38 de artık bakması gerekiyor açılmana yada rahminde yumuşama varmı diye de 36 erken
Minii Haftada da yapmasan daha iyi olur yani erken tetikliyo benim 37. Haftamda baktı 2 gün sonra nişanım geldi ve akıntım çok fazla gelmeye başladı keşke sancılarım gelince yaptırsaydım diyorum