Kızlar 16 haftalık hamileyim 2 kez gittim bacağını ikisindede açmadı hep kapalı. Tahmin bile yapamadılar. Gitmeden ne yapmam gerekiyor başına gelen var mı ne yiyip içeyim. Çikolata yiyip geliyimmi dedim doktora pek faydası olmaz falan dedi. Yaşayanlar yardımcı olabilir mi çok merak ediyorum 🤗😊😊