busraydnc Perperik of bu bende de var son 1 haftadır ara ara oluyor gece falanda oluyor acaba bunlar sancı veya kasılma mı ilk gebeliğim bilmiyorum da 😁
Perperik busraydnc hastaneye gittim serum takıldı sancım çıktı bebek hareketleri yavaş çıktı dayanılmaz ağrım olur ise tekrar gideceğim sancım yüksek ama ben hissetmiyorum maalesef onu :(
busraydnc Perperik bende gittim dün akşam şükür bi sancı çıkmadı ama bebek baya aşağıda dedi doktor artık normal dedi size de geçmiş olsun 💐
bendiyebiriii busraydnc benim de 36+6 baya aşağıya inmiş dedi. Sezeryan istediğim için 37+3 için de planlama yaptık. Bakalım hayırlısı inşallah
busraydnc bendiyebiriii benimde cumartesi kendi doktorumda randevum var onunla konuşacağız doğumu ama sanırım bende sezeryan olacağım normale cesaretim yok ne yazık ki çok korkuyorum 🥲