Hume Slm kızlar ben 4 ay önce bebeyimi düşürmek zorunda kaldım 9 haftalıkkken bebeyim gelişmediyini hcg ( büyüme hormonumun normalinden çok çok düşük olduğunu ve bebeyin alınması gerektiği söyledi doktorum ve ilaçla düşük yaptım bu durumla karşılaşan varmı varsa tekrar hamile kaldımı gerçekten bilgi almaya cok ihtiyacım var tekrardan hamile kalmak istiyorum lütfen cvp verirmisiniz?🙏🙏🙏
KlncA Hume bu durumu yaşamadım ama tabiki hamile kalabilirsiniz burada ilk düşüğünden hemen sonrasında sağlıklı şekilde hamile kalan çok arkadaşımız var.. Umutsuzluğa kapılmayın 👍🏻
mcansum Hume benimde öle ama kendiliğinden düştü suan 16 haftamdayım canım hersey kısmet rabbim nezaman hayrlı gorduyse ozmanı bekle
sarya21 Hume Ben de 7 haftalıkken düşük yaptım kendiliğinden düştü benim 4 ay sonra tekrar hamile kaldım pazartesi doğum yapacam inşallah korkuya kapılma Cunku herşey beyinde bitiyor ama dr 'la görüş sıkıntılı bir durum yoktur ams bilgi al yinede canım
Esraakks Ben de 9 haftalıkken kalbi durduğu için kaybettim, üç ay sonra tekrar hamile kaldım. Şu an 6 aylık oldu bebeğim. Stres yapmayın doktorunuz bir sıkıntı görmediyse Allah’ın izniyle tekrar hamile kalırsınız.
Hume Saolun kızlar ben yurtdısında yasıyom burdaki doktorlardan bişe anlamıyom memnun değilin aynı sorunu tekrar yasabilirmişim ve kolay hamile kalamadım 3 sene sonra oldu ve eşindi tekrar istiyoruz bilmiyorum napcam