Svvl 20 Martta Kandan Beta baktırdım 0.743 çıktı 25 Martta adet olmam gerekiyordu. Gecikmem hiç olmaz. 5 gün geçti hala adet olamadım. Bu şekilde başına gelen var mı ?
bendeanneoldum_ Svvl benim öyle oldu hata hiç hamilelik belirtileri bile yoktu sonra kan verdim öyle sonuç çıktı
Derya3628292 Svvl olur tabii benim 3 gün önce kanda negatif çıkmıştı 3 gün sonra idrar testinde pozitif ☺️ hayırlısı olsun gönlünüze göre versin Allah ☺️