Bebek oraya baski yapıyor olabilir ben servikal serklajliiym 22. Haftamdayim dediğiniz şeyler bende de vardı ama doktor baskı yapıyor oraya sıkıntı yok dedi. Sizin haftaniz ileri kendinizi sıkıntıya sokmadan acile gidin bı baksinlar. Panik de olmayın.