unlusura Sevgili anneler genelde bebeğimi sol ve sağ yanlarımda hissediyordum ama 4-5 gündür kasıklarıma yakın hissetmeye başladım bu normal mi yani genelde doğuma yakın aşağıda olur derler ya korkuyorum 🙄
Ggamzeet unlusura bende 26+3üm benimde bazen kasiklara yakın aşağılarda vurduğu oluyor canım bence korkulacak bisey değildir geçen hafta kontrole de gittim hiçbir sıkıntı yok çok şükür
designermoms unlusura benim hem kasıkta hem yukarda sağda hem de solda vuruyor. Geçende tam muayene sırasında öyle vurdu doktorum baktı kafası aşağıda poposu sağda ayakları solda dedi. Yani normal hatta baş aşağı durması daha iyi korkma bence
DnzTnr unlusura ben 23. Haftadayim genelde solumda ama arada kasığıma öyle bı vuruyorki ha şimdi ayağı kolu çıkacak dışarı diyorum 🤣 detayliya gittik geçen hafta onda da kafasını sokmuş inatla çıkarmıyordu doktor fotoğraf alabilmek için çok bastırdı çok uğraştı 3 4 gün sancım oldu. Hatta doktorum şimdi böylesin ama doğum zamanı yukarı kaçarsın sen inatçı görünüyorsun bebiş deyip durdu 🤭 yani benimkide aşağı sokuluyor annesi gibi dar yerde büzüşük uyumayı seviyor o yüzden korkulacak bişey yok bence 😂
Smia 27 olduk benimkide kasıkta çünkü makat aşağıda oluyormuş yeni muayene oldum 30 dan sonra dönmeye basliyolar
unlusura DnzTnr bi tuhaf bi şey ya kasıklarımda ufak hareketler hissedince tuhafıma kaçıyor 🙈 normalde hep yukarlarda geziyordu oğluşum 🥰
designermoms unlusura kafasıdır aşağıda olan korkmayın bence. Gidince doktorunuza sorun gösterir size nerde neresi olduğunu
Semanur0902 Bende 26+1 deyim benimde genelde sağ yanımdan hissederim hareketlerini ama otururken sadece alt karnımdan hareket ediyor, şuan tam yukarıya çıkmamış benim bebiş ondan dedi doktor. Doktoruna bir danış istersen canım.
MelikeBlbl16 Merhaba, biz de 27 olduk💚 son bikaç gündür ben de kasıklarımda hissediyorum. Sanırım normal. 2 hafta sonra kontrolüm var, doktora sormayı düsünüyordum 🙃
Sedavedoga unlusura merak etme canım. Benim de öyleydi karnımın altında hissediyordum geçen hafta doktorum ben sormadan söyledi ayakları aşağıda olduğu için en sık hareketi ordan hissedersin dedi henüz dönmediği için yani yoksa bir sıkıntı yokmuş