Bence biberon alın yanınıza ben lansinoh aldım gögüs reddi yapmıyo ilk 2 gün sütüm az geldi yeter yeter dediler coxuk durmadı mama verdiler orda şırıngayla vermesi zor oldu biberonla verdik sütünüz gelmezse mama takviyesi yapın bi kaç gğn bise olmaz biz sarılık olduk 😔