2oglus tiroit ilaci asla gecikme yapmaz dozu da kan değerinize göre az diyorum ya eminim 17 senedir tiroit hastası olan bir insan olarak. 7 gün gecikme stresten olabilir. Yumurtalıklarda kist olabilir sıvı birikmiş tıkanıklık olabilir bunlar ultrosonla anlaşılır sadece. Ayrıca ilaca yeni baslamissiniz kan değeriniz yüksek olduğu için ilaç anca etki eder çeyrek çeyrek. İlacı daha 4 5 ay düzenli kullanacaksın ki düzene girecek tiroitin. Ayrıca geçmiyor da tiroit maalesef ilaç dozu ayarlanıp ömür boyu kullanmak gerekiyor yoksa bırakınca hemen geri başlıyor