SevdaNur456 korkmanın sana bi faydası yok görünmen lazım riskin varsada tedavi uygulanıyo hamileyken başım ağrısa doktora koşuyorum ben olurmu öyle şey can taşıyosun bebeğin için endişeleniyosan eğer onun için en ufak bişeyde doktora gitmeyi ihmal etmemen lazım. Bende ilk çocuğumu erken doğurdum şiddetli bel ağrım vardı 1 hafta süren bilinçsizdim hiç gitmedim normaldir geçer diye meğer belirtiymiş gitseydim belki iğne olucaktım geciktirmek için neyseki sağlıklı doğdu oğlum ama 36 ydik biz senin cok kucuk canini sıkan en ufak bişiyde tereddüt etme git derim ben ihmale gelmez