Syma_07 22+4 şuan 🤭 ama alışverişimiz bitti gibi bı tek arabamız kaldı onuda son ana bıraktık bideniste bu şampuan krem vs. Benim iki görümcem var çok severim ikisini de banyo eşyası oyuncak vs bı çok şeyi onlar verdi kıyafette de aldılar destek oldular sagolsunlar. Bana pijama depend vs hepsini almışlar o yüzden ben pek bişey almadım halalarimiz destek oldu sagolsunlar. Annemler de beşiği döşeği vs aldılar yorgan yapıyor bide annem. zaten büyüdükçe kalanları da ben alırım yine.