30 haftalıkken hazırladım iyi ki hazırlamışım onda bile enerjim yoktu, sezaryende normal doğumda olsa 1 gece kalacağım farklı bir durum olmazsa hastanede yakın o yüzden şu şekilde hazırladım
Kendim için ;
1 alt üst takım
1 tane gecelik ve sabahlık
1 emzirme südyeni 1 külot
Depent ,2-3 adet göğüs pedi, 3-4 adet ped
Lohusa tacı
2 tane çorap
Islak zemindede kullanabileceğim terlik
Bebek için ;
Hemşireye verilecek takım içinde beziyle
1 tane yedek takım içinde beziyle zıbınları var yine
Yedek zıbın 2 tane
5-6 tane yedek bez
2 tane çorap
1müslin 1 tane penye battaniye
Alt silme pamuğu paketi koydum
Alt açma örtüsü 1 adet
Emzik koyacağım biraz daha yaklaşınca
İsimlik , çikolata ve hediyelikler koyulacak
- ıslak mendil, havlu kağıt , kahve ek olarak koyduklarım