Asiye_cagatay Kızlar bucada oturuyorum. Şirinyerde bi kadın doğum doktoruna gidiyorum. Sizin tavsiye edebileceğiniz bi kadın doğumcu var mı
anneoluyorum101 Asiye_cagatay Bende buca’da oturuyorum ama alsancakta kliniği var murat Polat’a gidiyorum sizin gittiğinzz yer özel hastane mi memnun musunuz
Elotyy Asiye_cagatay bende buca’da oturuyorum, şirin yerde, ben, karataş aysel zabıta, gidiyorum çok memnunum aşiri, ilgili, her, hastasiyila telefonda konuşur her an araya biliyon
Ecemsuakpolat_ Asiye_cagatay ben de ona gidiyorum çok memnunum siz değil misiniz benim 33 haftam hatta doğurmak üzereyim 😂
Asiye_cagatay Ecemsuakpolat_ memnunum aslında bu 2.gidişim. O yüzden merak ettim. Sen bayadır onunlasın o zaman. E iyiyse ordan devam bende😇😇
Ecemsuakpolat_ Asiye_cagatay iyi Ben çok memenunum güzel bir süreç geçirdim nasipse doğum da yaklaştı sıra da doğum sürecimiz var hayırlısıyla 🥰
Asiye_cagatay Ecemsuakpolat_ Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah😇😇 içimi rahatlattın valla o zaman bende Tahir hocayla devam 🐣
Ecemsuakpolat_ Asiye_cagatay amin canım için birazda olsa rahatladıysa ne mutlu sen de sağlıkla kucağına al inşlh bebişi 🌸
Asiye_cagatay Elotyy yaaa aysel abla eski doktorum kist sorunlarım için ona gidiyodm. Hayatımda tanıdığım en mükemmel doktor gerçekten. Oranın muayene ücretleri nasıl olmuş şuan
Elotyy Asiye_cagatay 490 tl şuan, canım ben, 5 senedir sadece aysel, hanıma gidiyorum, bana hep, destek, oldu,
Asiye_cagatay Elotyy aaaaa fiyat olarak da gayet iyi valla. Gerçekten inanılmaz bi doktor. Pskolojik olarak da çok rahatlatıyo insanı. Doktor gibi değil abla gibi