Nilsu94 5 saat önc÷e genel anestezi ile sezeryan dogumum gerceklesti. Duydugunuz hicbirseye kulak asmayin inanin tarihi aldigimiz gunden beri gozume uyku girmiyordu korkudan. Suan agrim yok denecek kadar az. Hersey odaya gelene kadar. Agri kesicilerden hicbirsey hissetmiyorum zaten. Hele birde cennet kokulu bir minigi kucaginiza veriyorlar ya. Dünyalara bedel. Sütümde hemen geldi çok şükür. Annişler sorusu olana bilgi verebilirim taze amelyatli olarak:)))😘
istanbulluanne Nilsu94 Neden genel anestezi ile oldunuz. Benimde sezaryen olma durumum var ama belden uyuşturmali düşünüyorum. Ama heycandan bayilmaktanda korkmuyor deglm 😀 Bu arada sağlıkla büyütün insalh bebeginizi 😊
ada1180 Nilsu94 Allah analı babalı büyütsün canım bende sezaryen olacağım 2 hafta sonra çok korkuyorum😓 Narkozdan nasıl uyanıcam çok ağrım olucakmı diye inşallah hemencik ayaklanırsın🙏🏻Allah ikinizede sağlık versin cnm önerdiğin birşey varmı bize götürmemiz gereken yada yapmamız gereken
Nilsu94 istanbulluanne epidural hic dusunmedim baş ve bel agrisi kiminde aylarca kaliyormus. Birde uyanik halde yapamazdim sanirim:)
GulUmut Nilsu94 gozunuzde miyop mu vardi? Benim ki de zayifda , daha goz dibi muayinesi olmadim , galiba goz dibinde sorun olursa , zorunlu sezeryana aliyolar
Nilsu94 ada1180 amin teşekkür ederiz. Hic gözünü korkutma canım gercekten korktugumuz kadar hicbirsey yokmus. Ilk ayaga kalkis biraz zor ama ölüp bitmelik bir acı degil. Sende sağlıkla kucağına alırsın insallah benim gibu hafif atlatirsin ilk gününü❣
Esmanury Nilsu94 Allah hayırlı evlat etsin inşallah gözünüz aydın ve geçmiş olsun:) sezeryan normal doğumun tahmini süresiyle aynı zamanda mı yapılıyor yoksa daha erken mi? Sütün gelmesi çok güzel sezeryanda gelmeme ihtimali var diyorlar 🤔