Eyildiz1 İkiz anneleri nasılsınız kaçıncı haftadasınız nasıl gidiyor süreç Benim 9+5 haftalık bulantılarım biraz hafifledi gibi ama biraz kasık agrım oluyor ve halsizliğim var sürekli yatmak istiyorum 🥲😂 sizler nasılsınız
123efm- Bizde 21+1 olduk bu gün dün kontrolümüz vardı şükür herşey yolunda kızlarımla iyi gidiyoruz . Ama vücut olarak cabuk yoruluyorum sadece yemek yapabiliyorum yorulursam agrım oluyor o yüzden sürekli dinleniyorum kasık agrısı yolunca oluyor bendede
Lur-2006 123efm- ödemim yok çok şükür ama çok tuzlu tüketmiyorum ve bol su içiyorum belki ileride olur 😀
fatmanuryasar 31+1 den selam 😅 bu gunlerinizin degerini bilin jizlar 3. Trenezter cok zor mayis ayi gelsinde dogurayim die bekliyorum 😅