Kızlar 40+4 de bugün sancım çıktı belli belirsiz ama yüksek doktor yatış verdi kontrol altında olmamı istedi hemen doğum olacak diyemem ama gözetim altında ol dedi sizce süreci nasıl hızlandırabilirim? Biraz korku çokca heyecan var bakalım artık nasip. Devlet hastanesi bu arada, dualarınızı eksik etmeyin günlerdir hepinizden dua istiyorum inşallah sağlıkla kavuşuruz hepimiz. 🤲🏻😍🥲