minikpatik Tugbaer1 kaç gün geciktin canım? Bu değere göre hamilesin zaten iki günde bir hızla yükselmesi gerekiyo muhtemelen iki gün sonra tekrar tahlil ver demişlerdir
Tugbaer1 Sadece 2 gün gecikti bugün 3. Gün adetin doktor pazartesi tekrar gel dedi umarım her şey yolunda gider 😕
Rabiakltk5 Tugbaer1 ben 1 gün önceden yapmıştım 17 cikmisti üzülme gec döllenme olabiliyor hersey yolundadır inşallah