EsmaKpeli Kizlar 2 gündür midem bulaniyo belim sürekli ağrıyo ve karnımın ic kısımları ağrıyo dr a sabah gidecm ama bu normal mi bebeğin kaka yapması ile alakasi var mi çok tedirginim bnm gbi aynı durumu yaşayan var mi 39+5 günlük hamileyim
Bahar54 EsmaKpeli buyuk ihtimal dogumunuz yaklasmis. Bu tarz sikayetler gayet normal. Bebegin kaka yapmasi ile alakasi yok zaten bu dogum aninda anlasilir. Oncesinde belirti veren bi durum degil yani.
Aysaydn EsmaKpeli canım benim bebeğim de kakasını yapmıştı inan hiç bir belirtisi yok ben suyum koyu renkli gelince anlamıştım.
Fatmasedef EsmaKpeli benim ablamın basına gelmişti idrarını yesıle dönük yapınca acil sezeryana alındı ordan anlaşıldı inş öyle bir durum yoktur sağlıcakla dogumunuz olur
Tubad EsmaKpeli şayet bebeğiniz kaka yapsa hareketlerinde yavaşlama olur bu sizin doğum belirtileriniz bence
Pars Kardeşime hamileyken annem ani tramvatik bi dönemden geçmişti.. stressten kardeşim anne karnında büyük tuvaletini yapmıştı.. belirtleri nasıl anlaşıldı noldu inan bilemiyorum çocuktum. Hemen müdahele edilmişti sıkıntı olmadı ama şüpheleniyorsan ihmal etme doktorunla konuş mutlaka..
Pars EsmaKpeli içinizi ferah tutun sizi bu konuda sadece doktorunuz rahatlatabilir eger ona güveniyorsanız zaten iletişime geçin en doğru şekilde yönlendiricektir.