anonimm0209 ben hamile olduğumu öğrendiğim günden beri kullanıyorum. Bir ara artık yordu beni bu ilaç. Hem çalışıp hem ilacı kullanmak ağır geldi
. İyi olduğumu düşünüp bıraktım. 18.haftada açılmam oldu ve serklanj oldum. Şuan günde 3 kez kullanıyorum. Dikkat edin doktor kullanın demişse kullanın.