Busece06 Kızlar 17. Haftaya girdim yaklaşık üç gündür hafif ishal var ciddiye almalımıyım acaba sizde oluyomu 🤔
papatyaseveranne Kullandığınız vitaminlerden kaynaklı da olabilir. Bende yaşamıştım o haftalarda. Özellikle magnezyum kullanıyorsanız..
Busece06 ilgihazaal yani bi multivitamin birde osteacera magnezyum d vitamini karısık bişey verilliyor normalde kuzum baya uzun dönemde kullanuyosun
edasnbsss Doktoruna söyle canım sıvı kaybettiğin için bilgisi olsun bende o haftalarda ishal olmuştum doktora gittiğimde tahlil yapmıştı serum takmıştı sonrasında geçmişti 🙏🏻