cokgerginim doğum sonrasıyla alakalı bir şey duymadim kuzum. Kafanı yorumlarla bulandirma. Doktorun ne derse dediğini yap. Sonuçta herkesin bünyesi farklı.
Herkesin yaşı, kilosu , pıhtılaşma oranı farklı. Bunlar da belirleyici oluyor.
Benim 2 gen heterozigot 4 5 doktorla görmüştüm hepsinin yorumu aynı. Düşüğe sebep olmaz bu gen dediler. Pıhtılaşma yok sende sadece taşıyıcılik var dedi ama ona rağmen iğne ve coraspin kullanıyorum. Benim de 1 kimyasal 1 kürtajim var.
İğne ve coraspin kullanalım önlem amaçlı diyen doktorla devam ediyorum yola. 9.hafata gireceğiz inşallah sağlıkla devam eder. Her doktor vermiyor ona göre doktor seç verenle devam et. Bu iğne ve coraspinin faydası var her halükarda. Bebeğe düzenli kan akışı sağlıyor kuzum.
İnşallah hamile kalır ve sağlıkla devam ettirisin💐🙏