Merve-34 12+3 teyim bel ağrım zaten oluyordu ama bu iki gündür dahada fazlalaştı aynı durumu yaşayan var mı
Hhhhhhhhhhh Evet bende yaşıyorum bu durumu hatta kalçam bile ağrıyor benim otururken kalkarken gayet normal dedi vücudunun her yerinde ağrı sızı gibi şeyler olacak korkma dedi vücut genişliyormuş