hilalllhrm Merhaba arkadaşlar ben yeni öğrendim bebeğimi iki gün oldu 4+1 şuan beta 216 çıktı çok mu düşük sizce
fizikcianne hilalllhrm normal canım. Kaç çıktığı önemli değil 2 günde 2 katı artış önemli. Bunu ancak iki günde bir kan vererek anlayabilirsin
myangelson hilalllhrm betanin düşüklüğü yüksekliği önemli değil önemli olan 48 saatte en az %66 değerinde artış olması aynı yerde mümkünse aynı saatlerde kan vererek öğrenebilirsin😊
turkuaz_ hilalllhrm canım 4+1 olabilirsin ama bu hiç bir zaman kesin değil yani belki daha 1 hafta önce döllendi bilemezsin önemli olan düzenli şekilde artması
SelHan54 Canım bende 3 haftalıkken fark etmiştim sağlık ocağında kan verdim 260 çıkmıştı bir hafta sonra tekrar kan istediler verdim o zaman da 2058 çıktı bir anda yükseliyormuş bence normal
alisko beta değeri döllenme zamanına göre değişiklik gösterebiliyor, üzülmeyin lütfen gayet normal bir değer önemli olan katlanarak artması siz birkaç gün sonra tekrar kan verin.