Aaaysee geçen hafta gittim işte. Kapıdan çıkarken 2 hafta sonra nst için bekliyorum deyince acaba sadece nst yi çekip sonucu mu göstericem dedim. Normalde ayda bir kontrole gidiyordum çünkü. Malum ilk gebeliğim pek bir bilgim yok. O zaman randevu da almam gerekiyor. Bu ara da ilk nsty geçen hafta çektirdim. Evet 30 tl nst ücreti aldılar muayne ücretine ek olarak. 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️bende şaşırdım 450 tl muayne ücreti veriyoruz. Nst çekecekler diye ekstra 30 tl alıyorlar. 30 tl de çok komik bir sayı yani😂 üşenmeden istediler🤷🏻♀️