Kızlar ben evliliğimin 4. Ayında hamile kaldım eşim çok sevinmişti ama malesef düşükle sonuçlandı.
Sonra 1. Yılımızda 2. Kez hamile kaldım o sıralar bunalımdaydı, daha bir yıllık evliyiz çocuk mu yapıcam falan diye kızmıştı bana zaten o da düşükle sonuçlandı.
Ama bu adam sürekli bana çocuk yapacak mıyız çocuk ne zaman yapacağız diye soran bi adamdı. Bunalımda olduğu için öyle tepki vermiş de olabilir.
Şimdi yeniden istiyorum ama son tepkisi beni çok üzmüştü. Nasıl açılayım nasıl ikna ediyim siz ne yaptınız eşlerinizle nasıl konuştunuz