Gizem51 Biranda adet görecekmişim gibi kasıklarıma ve belime agri girdi yasayan var mi?kasik agrim hafif vardi yatınca belde başladı sol yanima yatarim tedirgin oldum
Ntlz Gizem51 bendede oluyor bende36 haftaligim adet olcakmisim gibi agrim oluyo bi usume geliyo üstune bide titriyorum sali gunu sordum doktora normal artik cok az kaldi vucut doguma hazirliyo kendini dedi
Maviseyyah Gizem51 36 dayım bende de geçen sabah oldu 10 dk arayla iki kez doğuruyorum sandım😁sonra uykuya dalmışım.
Ermerve Bnde de oluyo canm hatta dün gece 2 3 kere ağrı girdi sık sık doğurcam sandım 🤦♀️bide mide bulantısı oldu sordum doktora çok normal artık dedi🙂
Krm 35+2 tüm benim de çok olmaya başladı bir iki gündür. Normal diyorlar ama normalde adet ağrısı çekmeyen bir insan olarak zor geliyor aynı anda üstte de kasılma olunca duble oluyor.
Krm Gizem51 bazen acaba doğum sancısı bu mu kasılmalar doğum habercisi de ben mi kaciriyorum diye korkuyorum ilk gebeliğim olduğu için.
Esrazoan 36,2 haftalığız bende de oluyor o adet aprısı gibi aprı acile gittim geçen gün nst de bişey çıkmadı açılmada yok, normal dedi doktor . Bide kızlar sizin bebişte toplanıyor mu bu ara sık sık ?
Kahverengi_ruya Bende 36. Haftamdayım ve sag gögüs altımda aşırı derecede gecmeyen agrım var konuşurken yürürken öksürürken hep canım acıyo sizlerdede gögüs altı agrısı var mı sebebini bilen var mı
burcugokhanberkecan bende 36+2 deim bndede oluyo o sanci arada gelio birde bnm sol kaburgamin altina toplanio glba nefes alirken cok acio