Sevval0308 ilaydailem bende ilk dozda mahvoldum.uc gün sürdü ama ikinci dozda tek gün sürdü cnm normal yani
Bet1 ilaydailem ilk hamileliğimde oldum doğumdan sonraki dozları da tamamlayıp 10 yıl koruma oluyor aradan 5 sene geçti 2. Hamieligim o yüzden bunda olmama gerek kalmadı. Evet ağrı oluyor buz koyunca biraz rahatlatıyor 2 güne geçiyor ama
ilaydailem Sevval0308 ay bende çok kötü oldum ateş de oldu bende halsizlik her yerim ağrıyor dün oldum daha
Bebekrumfur Bende yan etki gösterdi sanırım. Grip gibi başladı. Üst solunum yolu enfeksiyonuna çevirdi. Var mı böyle olan?? Korkutuyor bu durum
Maya2022 ilaydailem bende oldum mafetti aynı şekilde halsizlik ateş ağrı kolumu hiç oynayamadım zaten normal bir durum ateşin 38 olursa parol iç doktor bana öyle dedi ama fazlada içme önce bi duş ql dusmesse iç