Rabissskemal Merhaba bugün kızlar kesemizii gördüm 4+6 benim gözüktü 6.8 mm dedi 10 güne kalp atışları için gel dedi 10 gün mü beklicemmmmmm 🥲🥲🥲🥲
Elitopatra25 Rabissskemal bende 5-1 keseyi gördüm yine sen 10gun sonra gel demiş bana 15gun sonra gel dedi gittik sukurker olsun bebeginide kalp atışında duymustum 7+1de sendde hayırlısı ile görürsün inşallah ♥️
Sahdormommy Elitopatra25 nasipse bende yarın gideceğim ilkkez yarın 6+4 olacağız nasipse bakalım umarım kalbinin sesini duyarız keseyi görürüz
Elitopatra25 Sahdormommy ben 7+1de gittim garanti olsun diye de yine çünkü biraz erken olunca gözükmeyebilir kalp atışı inşallah görürsünüz hayırlısı ile