Ben de 6 haftalık hamileyim aynı zaman da sigorta firmasında çalışıyorum ani bir gebelik oldu o ilk heyecan ve panikle başlatmadım kendime sigorta ,aynı durumu bizde yaşadık kolana gidiyorum yatış verdiler 15 bine patladı bize ben de kendime sigorta başlattım en azından tetkikler ve tahlilleri de karışılıyor diyetisyen desteği de almaya başlıcam