Nasıl olacak, nasıl doğurucam diye düşüne düşüne sonunda ben de doğurdum 😅 Son doktor kontrolünde 41. Haftayı bekleyelim diyordu doktor ama son anda suyun azalmaya başlamış riske atmayalım dedi ve 40+0 olduğum güne ‘yatış verelim suni sancıyla doğumu başlatalım’ dedi. Tabii çok heyecanlandım ve sevindim daha fazla beklemek istemiyordum. 40+0 olduğum gün sabah hastaneye gittim ama ‘doktor deprem bölgesine gitti’ diyerek geri çevirmesinler mi… Şok oldum doğum yapıcam diye geldim onlar geri gönderiyor, ‘şehir hastanesine gidin’ diyorlar. Merkeze gitmeyi hiç istemiyordum tabii moralim çok bozuldu ama mecbur yola çıktık fakat yolda telefon geldi ‘doktor geri geldi gelin’ diye 😶. Ben çok sevindim ve hastaneye gittik yatışım yapıldı. Sonraki süreç hızlı ilerledi benim için ebeler geldi damar yolu açıldı, rahim ağzını yumuşatmak, açılmaya hazırlamak için fitil takacağız denildi, takıldı. Sonrasında çok geçmeden benim sancılarım başladı ve çok şükür suni sancı almadan kendi sancılarımla doğurdum 😁. Başlarda açılma yavaş ilerledi moralim bozuldu böyle giderse nasıl dayanıcam, diye düşünmeye başladım ama sonra birden 6 cm oldu sonra 8 cm derken tam açıklık oldum. Tabii bu sırada odada yerlerdeyim sancı gelince çöküyorum direkt ayakta duramıyorum. Sonra doğumhaneye geçtik ama bebek daha tam aşağı inmemişti. Ebeler ‘şu an tam açıklıksın ama bebeğin inmesini bekliyoruz’ dediler tabii ben ağlıyorum dayanamıyorum gücüm kalmadı diye. Eşimi yanıma aldılar moral olsun diye sağolsunlar. (Bana denk gelen ebelere ömür boyu dua edeceğim Allah razı olsun çok iyilerdi, özellikle bir tanesinin hakkını ödeyemem çok ilgilendi❤️. ) Sonrasında ıkınma hissinin gelmesiyle ıkınmaya başladım buradan sonrası zor geçti. Bebeğim 5. Ayından itibaren ultrasonlarda da eli hep yüzündeydi ve doğum anına kadar öyle geldi eliyle beraber kanala indiği için çok zorlandım ıkınırken zaten çok yorulmuştum gücüm kalmamıştı. Sonrasında ebeler karnıma bastırdı. Burada birinin doğum hikayesinde okumuştum ‘vajinamda bir yanma hissettim ve bebeğim doğdu’ diye işte tam ıkınırken yanma hissettim ve aklıma bu okuduğum geldi ıkınmayı bırakmamaya çalıştım ve bebeğim doğdu 🥲. Bebeğim doğar doğmaz ağlamadı, doğumum yorucu ve uzun sürdüğü için endişelendim iyi mi diye sordum hemen çok şükür iyiydi sonra ağlamaya başladı. Yanağıma koydular sıcacık yumuşacıktı (yazarken gözlerim doldu tarifsiz bir an 🥹) Sonrasında maalesef bebeğin eşi düşmedi biraz karnıma bastırdılar zaten doğumda da basıldığı için artık canım yanıyordu yani dokunulması bile beni rahatsız ediyordu o yüzden zorlandım. Sonrasında doktoru çağırdılar bu sırada saat 02.00 oldu. Ben 23.50de doğum yapmıştım ve saatlerce çatalda kaldım. Doktor geldi müdahale etti. Dikişlerim tamamlandı ve odaya geçtim. Boncuk gözlü kızım, eşim, ailemiz beni bekliyorlardı. O kadar yorgundum ki sadece uyumak istiyordum. Saatlerce çatalda kaldığım için belim çok ağrıdı sonrasında ayağa kalkarken falan bir süre zorlandım. Kolaylığıyla zorluğuyla çok şükür bebeğime sağlıkla kavuştum, şu an kucağımda uyuyor ısırmamak için kendimi zor tutuyorum 😂😂 Benim hikâyem böyleydiiii, Allah herkese sağlıklı kolay bir doğum nasip etsin. Sorularınız olursa seve seve yanıtlarım 🌸