300117h-b 34+1 im bugün itibari ile bebiş doğdu butonu çıktı , çıkan var mı erken degil mi daha ya 💜💙
NecmiArzuSelcuk 300117h-b merhaba aynı gündeyiz canım hep bakiyodum benimle aynı olan var mi diye 🙈😂bende dün gördüm 34 girince yazdı ☺️
Mrtkbra Zeynep_alya bir şey soracağım belli zamanlarda karnım taş gibi oluyor 38 haftalığım sizinde oldu mu oluyor muydu
300117h-b Burnumageliyoduslkmsn zaman o kadar çabuk geçiyormuş ki şeninde az kalmış çıkar bizim gibi şaşırırsın sonra 😂🥰
Songul_33 Ben 35. Haftayı bitirdim geçen hafta çıktı 34. Haftada erken ama erken doğum da söz konusu olabiliyor diye 34 de çıkıyor bence. Allahın izniyle sağ sağlim kucağımıza alalım. Butona basmak değil önemli olan hayırlı evlatlar olmaları. 😊😊😊
300117h-b Gmzgvn bu hafta sayıyor ya canım kaç günlük diye onun altında buton çıktı bebiş doğdu diye ❤️
Kurtiremmm 300117h-b 4 haftamız kalmış o zaman görmemize daha var peşinizden geliyoruz oğluşumla 30 haftalık olduk tam bugun🥳