designermoms ben cok kötü günler geçirdim sırt omuz ve baş boyun ağrısından 6 ay kadar çektim uyku parol masaj plates hatta fizik tedaviye gittim acıdan agrıdan. Eşim bıkmıştı masaj yapmaktan artık. Ama sonra hiç.biri çözüm olmadı. 😱 ağlıyordum agrıdan. Magnezyuma başladım doktor tavsiyesi ile. Bunca zamandır neden çekmişim diyorum simdi. İnanılmaz bir şekilde agrılarım kesildi. 37. Haftamdayım ki bebegim iyice agırlaştı daha cok agrım olması gerekir , ama çok şükür oh be dünya varmış diyebiliyorum. Once 2 tablet ile başladım sonra hafifleyince teke düsğrdüm simdi bıraktım çok agrım olursa içiyorum kesiyor. İnanılmaz birşey cidden. Tabi ki kısa yürüyüş de sırt agrısına iyi geliyor , bir de ayakları uzatıp vücudu dinlendirmek. Ve pilates topuna oturup yaylanarak yaptıgım hareketlerim var omurga hareketleri vs. Onlar cok rahatlatıyor.