Ecemsuakpolat_ Kızlar selam ben artık bir kaç gündür hiç geceleri uyuyamıyorum sürekli sancı içindeyim bebeğim sertleşiyor ve aşırı aşırır baskı yapmaya başladı sol kaburgamın altına çürüdü resmen sizler ne durumdasınız nasıl gidiyor süreç ?
Batur58 Ecemsuakpolat_ aynı şekilde gece hiç uyuyamıyorum. geceleri ayaklarımın altında felaket kasinti oluyor nedense. sürekli bacaklarıma kramp giiryor ve çok yorulunca belim adet gibi ağrıyor. kasılmalar da sürekli oluyor zaten. en hızlı ve hayırlı sekilde geçsin zaman
egesmommy Ecemsuakpolat_ bende 33 haftalığım sağdan sola dönemiyorum canım çok yanıyo aldığım nefes yetmiyor çok baskı uyguluyor iki üç gündürde sanki hareketleri azaldı gibi ama tatlı yemiyorum ondan olabilir mi diye düşündüm
Mucize18 Ecemsuakpolat_ 31 haftalık olduk bizde bugun gece 4e kadar hic uyumadım sonra da ara ara uyudum. Belimden sol kasigima ağrı vardi korktum
Papatyaaaaaa Ecemsuakpolat_ 31. haftadayım uyku diye bir şey kalmadı. Benim kız 26. haftadan beri başı aşağıda. Geçen haftadan beri toplanıp kasılmaya başladı bakalım daha neler çıkacak 🤷🏻♀️
Ecemsuakpolat_ Batur58 gerçekten insan çabuk geçsin istiyor zamanın iyice ağırlaşıyoruz sanırım aynı şekilde gece benim de bacaklarıma kramp giriyor son zamanlar zorlu oluyormuş inşlh hepimiz sağlıkla kavuşurız tüm herşeye değerler 🥰
mucizem___ Batur58 süt tüketin her akşam icmeye üzen gösterin bebek İcin de anne İcin de cok faydalı karmp ve kemik agrılarını azaltıyor
Tugceaybr Benimde sağ kaburgam çürüdü daha dönmedi bebiş kafasıyla ittiriyor sanırım çok canımı acıtıyo 32 den sonra sertleşmeye başladı yeride daraldığı için ağrım oluyo magnezyum demir hapı falan kullanıyorum biraz geçiyo kramp ve ağrılarım yinede doktoruna danışmanı tavsiye ederim 34+5
Ecemsuakpolat_ Tugceaybr ben de omega 3 kullanıyorum 8 gün sonra kontrolümüz var bakalım ne dicek doğum için biran önce kontrol gününü bekliyorum.. 🥹🥰
Ozlemgorur_ Bende aynı durumdayım nerdeyse bir hafta olucak uyuyamıyorum asla bel sırt ağrılarımdan ve geceleri çok kıpır kıpır bebeğim asla durmuyor allah yardımcımız olsun inşallah😅🫶 33+4
Crescent96 Haftadayım tam yok böyle bişey gece uykusu sıfır sürekli hareket haline biyere toplanıyor baskı yapıyor valla. Cok zorlanıyorum bende😞
egesmommy Ecemsuakpolat_ inşallah öyledir salı günü sorucam doktoruma gidince canım teşekkür ederimm 🙏🏻
Mucize18 Ecemsuakpolat_ amin.canim yanimda biri olsa sorun olmuyorda kimse olmayınca cok zor eşim yanimda degil aramızda kilometreler var araba olsa acile gidecektim s. Eşim olmadan doğacak.diye korkmaya basladim
tazeanne_20 33+6 da devam ediyorum,gün boyu bi şekilde geçiyor. Ki çalışıyorum da hala ama o geceleri.. yatakta dönmek işkence,sızlayan bacaklar..
Ecemsuakpolat_ Mucize18 inşlh eşin yanında olur sıkıntı yapma eşinle konuş sancılarının arttığını eğer fırsatı varsa yanında olsun son zamanlar
Mucize18 Ecemsuakpolat_ saol canım tir şoförü haftasonu geliyor ama anlık.olunca olmaz.diye korkuyorum iste 🙏🏻
busenaz68 Ecemsuakpolat_ yarın 34 oluyoruz bende de aynı aşağı baskısı çok fazla oluyor ayakta durunca kendini topluyor yukarı ve ara ara kasık bel sancılarım da oluyor normal bence
eeccm busenaz68 ayy ayni bendede oyle 34.haftama girdim geceleri zaten kipir kipir ustune mide yanmasi,bacak agrisi dogum icin 10 mayis demisdi doktorum umarim dha erken alir 😑