normalde çok iyi hissederdim dünle bugün okadar azaldıki hareketleri zar zor hareket ediyor sanki birde karnımın içi yanıyor sanki dokununca karnıma ağrıyor normalmi evham mı yapıyorum olmazsa akşam gideceğim doktora sabah 1 2 kere pıt pıt yaptı gecede ama bilemedim çok aktifti analamadım