Selam kızlar , 38+4deyiz bugün nstde 5 dakikada bir sancım çıktı ama bebişin başı kanala tam girmediği icin ben henüz bir sey hissetmiyorum. Şuan kanalın başında yan bir pozisyonda duruyor. Başı kanala girdiğinde doğum başlayacak bunun için neler yapabilirim var mı öneriniz ? 🙃