Kelebek1
Engeli oldugunu sanmıyorum canım aklına kötü şeyler getirme iyi düsün iyi olsun annesi😊 demesi kolay biliyorum bnmde doktorum cok kilolu boyle giderse erken dogum olur yok obez bebek olur ddi cok üzüldüm.ondan sonra oturdum düşündüm cok sükür saglığı yerinde hareketli suyu iyi icerde mutlu bebegim daha ne isteyim🙏🏻Allaha sığındım ne gelirse ondan ben stres yaptıkca bebekte gerilmeye basladı.simdi yediklerime dikkat ediyorum sadece 😊❤️🙏🏻 Hic üzme canını da bebeginide.istersen baska doktora görün için rahatlasın bakalım o ne dicek