ulasfatma Merhaba, ikili tarama testinizi kaçıncı haftalarda yaptırdınız? Normalde 12 - 14. haftalarda olduğunu biliyorum 12.haftada gidince olumlu ya da olumsuz kesin sonuç alınıyor mu? Erken mi gitmiş oluruz?
Burcu395 ulasfatma ikili tarama testi 10+6 , ve 11 üstü yapılıyor en erken 11 ile 14 haftadır benim önce ki doktorum 10+6 iken yapacaktı ben sonradan yapısını sevmedim bugun randevum vardı başka bir doktora geçiş yaptım pazartesi gıdecem 11+4 ken aklınızda olsun en erken 11 cı hafta yapılıyor