Papatyaaa__ Selam Güzel Anneler ilk önce hayırlı ramazanlar..Dün gece kayınbabamlar bize iftara geldi geldiğinde yiyelim diye ananas aldı acaba 1kaç dilim yersem sorun olurmu canım çektide😒bu arada 23+1im
Daisy0000 Papatyaaa__ Hamileliğin ilk ayinda 1 tüm ananası yemiştim canım .. 1dilimden zarar geleceğini düşünmüyorum
Papatyaaa__ _Nutellaa ya çok teşekkür ederim canım🥹🤍çünki araştırdım hamilelikte olmazmış yemek ananas korktum bi an🫠içimi Rahatlattın
Papatyaaa__ Daisy0000 vay be🥰ben yiyemezdim bi tane tümm Afiyet bal şeker olsun çok teşekkür ederim canım 3ve ya 4dilim yedim🙊🙈
Papatyaaa__ Daisy0000 ben normaldede çok severim ama bu hamileliğim boyunca hiç yemedim ama alıp getirincede csnım çekti yedim😀🤭🙈