MiracAlpinveUmutunAnnesi Ekksl bende gülsün hanıma gidiyorum 😊 38+6 haftalık hamileyim 😊 hatta çarsamba günü randevum var 😊
gamzen346 Ekksl Canım ben gidiyordum Selma Ömür'e 2 arkadaşıma normal doğum yaptırdı biri de şu an hastası şu an Gaziantep'deyim sırf dogum için bile gitmek istediğim bir hastane ve doktor .Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın.
gamzen346 Ekksl Canım ben gidiyordum Selma Ömür'e 2 arkadaşıma normal doğum yaptırdı biri de şu an hastası şu an Gaziantep'deyim sırf dogum için bile gitmek istediğim bir hastane ve doktor .Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın.
Ekksl DiLanTunErcan Canım burcu hanım doçent oldugu icin 90lira. Yardımcı doçent ve opr. Doktorsa daha uygun ama
Senaakif Bende Ayten olguna gıdıyorum espirili şakacı tatlı 13 haftada kız dedı ama net demiyeyim dedı kızım oluyor 🤗❤ 90 tl ücreti 🤗kızlar detaylıyı medıpolde yaptıran varmı