Asliolcay Hanımlar merhaba benim plesanta previa vardı rahimi kapatmamis ama doktor tyapusik dedi zor çıkar yukarı dedi bu durumda olan varmı.
umena Asliolcay bende 28. Haftada gecenin üçünde yoğun kanamayla gittiğim acil doktoruna cıkma ihtimali de mi yok dediğimde yüzüme bakmadan cık demişti mal. 33 haftada çıktı şükür. Umarım sizinde çıkar