Gamzeliii77 Kzlar doktordan geldim simdi ikili testte ense kalinligi cikti acil arastirma hastanesine gonderdi cok canim skkin devlet hastanesine gidiyorm insallah yanlis sonuc cikmistir duzelme ihtimali varmidir acaba
AyFa1608 Gamzeliii77 bebeğin pozisyonu, cihaz, ölçen kişinin eli hepsi malesef ölçümleri etkiliyor. Umarım yanlış ölçmüşlerdir. Rabbim hayırlı sonuçlar versin inşallah
Nurcihannan Gamzeliii77 ben bunlara pek ihtimal vermiyorum. Gecen bi arkadasımı ense kalın yüksek down sendromlu riski koyuldu hatta doktor alalım istersen bebeği demiş kız o kadar kötü olduki ağlamaktan içi cıktı sonra özel hastaneye gitti baya detaylı ultrason falan yaptılar cok şükür bebek sapasağlam. Anneleri o kadar cok korkutuyolarki boş yere yazık ya
Burcu395 Gamzeliii77 öncelikle kaçıncı haftanız ölçüm yapıldı bide bu ölçüler çıkınca tekrar ölçüm yapmak için bebeğin başka bir pozisyona geçmesini beklemedi mi bazen pozisyondan kaynaklı da ölçüm hata veriyor dıye duydum
Ayse001000 Gamzeliii77 evet peritoloji ye benide sevk etmişti benim 2.4 çıkmıştı doktor dedi 2 olması lazım 4 fazla dedi içimiz rahat etsin peritoloji ye git hemen sevk yazdı peritoloji doktoru bu yüksek değil 3.5 yukarısı riskli dedi inşallah bişey yoktur sizinde 2.4 çıkınca devletteki doktor kan aldırmamı istedi hemen aldrdım 15 gün sonra çıktı temiz
tkgziremmy06 Ense kalınlığı cok çıkıp sağlıklı doğan milyonlarca bebek var ense kalınlığı tek basına yorumlanamaz yanında kanda çıkan Total beta hcg ve PAPP-A değerleriyle yorumlanır insallah bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın ❤️
Servikal Canım benimde ense kalın çıktı 3.2 12 haftalığım.amniyon sıvı testi verdim pazartesi onu bekliyorum burun kemiği az dedi rabbim sağlıklı evlatlar versin.Bu arada ikili testim iyi çıktı
Servikal Rabbim ne hayırlısıysa onu versin rahmime dikiş atmaya gittim bu çıktı.Rahmimde açılıyor beklemedeyim
Gamzeliii77 Ayse001000 ben simdi ozel hastaneye gittim ordada 2.8 cikti benim biyere yonlendirdi 7500 ucret istiyolar kan alip bebegin kromozomlarina bakcaklarmis perinolojiye randevu aldim 15 gun sonraya veriyo ozamanda 14 haftalik oluyorm gunu gevmismi oluyo ay bana akil verin mal gibiyim sabahtan beri
Emineeeeeee Gamzeliii77 bende 13 haftadayim ense kalınlığı 2,8 çıktı 3 diyelim burun kemiği var fakat kan ver emin olalım sorun yok gibi dedi fakat benimki hiç kimildamadagindan eninde olamadi
Servikal Amniyon sıvısı aldır bir gün tek ağrı oluyor tecrübeli bi doktorda yaptır özelde yapmanı tavsiye ederim için rahat eder.inşalah allahın izniyle ikimizinde temiz çıkar
Gamzeliii77 Servikal doktor o ihtimali de verdi ama pek önermedi napcami bilmiyorm drvlette 3.8 cikan sonuc ozelde 2.8 cikti
Gamzeliii77 Burcu395 hayir devlet hastanesine gidiyorumda ikili icin farkli ultrasonda baktilar ondan olabilir
Esoo06 Gamzeliii77 perinatologlar daha detaylı bakıyor bebeğe. Sonrasında cvs amniosentez veya en zararsız fetal dna size denilen testi öneriyor. Bekleyedebilirsiniz yada direk fetal dna yaptırabilirsiniz oerinatologa gidene kadar sonucu çıkar
sibelcv Gamzeliii77 hiçbir test %100 doğru sonuç vermiyor bebeği aldırma düşünceniz yoksa bence allaha dua edin cünkü yapılan testlerşn riskleride var doktorlar bunları söylemiyor ama araştırdıgınızda birçok makele bilgilendirmeler var araştırıp yaptırın yaptırmak istediğinizi
Ayse001000 Gamzeliii77 ben kan verdim kan sonuçları 15 gün sonra çıktı peritolojiye gittim baktı devlet hastanesine muane etmedi ama 2.4 çıkmıştı yüksek değil dedi biz 3 buçuk üzeri olursa riskli diyoruz dedi kan sonuçuna bakim dedi baktı temiz bişey yok dedi
sibelcv Gamzeliii77 ilk cocugumda bizimde yüksek çıktı tarama testlerids yüksek cıktı çok zor bir süreçti rabbım yaşatmasın tekrar ama çok şükür sağlıklı hiçbir sıkıntımız yok genetik de olabılır ölçümler boyun mesafesi kısadır kafası büyük bir bebektir bizim öyle oldu boyun mesafesi kısa amcalarına benziyor mesela umarım isiznde öyle olmuştur içinizi ferah tutun inşallah