Biliyorum çok zararlı ama çok uzun zamandır sigara kullanıyorum ve bünyem aşılmış sigara içmeden (afedersiniz) büyük tuvaletime çıkamıyorum. Hamile kalmadan önce günde 5-6 tane sigara içiyordum ama hamilelikten sonra neredeyse iki günde bir sadece sabahları tok karına 1 tane sigara içiyorum bazen 3 günde bir içiyorum. Ama endişeleniyorum. Benim gibi olan var mı acaba. Doktorum aç karına içme dedi bir taneden bişey olmaz dedi siz ne düşünürsünüz? Lütfen çok ağır konuşmayınız