Kızlar 36 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim.
12Nisanda Doğumum olacak nasipse ama dr. Dediki kanaman olur suyun gelirse doğumu gerçekleştiririz.
Kanamayı anladım ama suyun gelmesi nasıl bir olay çünkü bazen istemsizce idrarda kaçırabiliyorum baskıdan dolayı arasındaki farkı nasıl anlayacagım