H_a03 ben 4 aya kadar hiç sıkıntı yaşamadım ama 5.5 oldu afedersin sanki idarar torbasının üstüne idi sürekli bi lavaboya gitme isteği oluyordu bende benimkide kız ama şimdi 7.5 aylık olduk tekrar yukarıda 🥰bizde kız bebekler aşağıda olur derler ama ne kadar doğru bilmiyorum