Arkadaşlar biliyorum çok saçma bi soru olacak ama … bugün tam 7+0 haftalık olduk normalde aşırı göğüs hassasiyeti yaşayan biriyim ama bugün çok hafif bi acıma var acaba bişey mi oldu neden hafifledi demekten kendimi alıkoyamıyorum bu 3. Gebeliğim ve diğerleri sağlıksız olduğu için kalbi durduğu için alınmıştı tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum hafiflemesi normal mi bu zamanlarda