Kullanici4141 Sağlık ocağı doktorum betanın her gün ikiye katlaması gerektiğini söyledi normalde 2 günde bir ikiye katlaması gerekmiyor mu
fizikcianne Kullanici4141 48 saat dolunca bir saha vermelisin böyle anlayamaz. 48 saati doldurunca ver. En az 240 olması lazım o şekilde anlayabilir ancak
Kullanici4141 fizikcianne pazartesi sabah 10 da verdim sonucunu bugğn almaya gitmiştim ondan öncesini de pazar günü 12 de vermistim
Kullanici4141 fizikcianne normalde vermiyordum hamileliğimi bildirmeye sağlık ocağına gittim doktor kendiliğinden aldı
fizikcianne Kullanici4141 canım sen 1 gün arayla vermişsin. Öyle yanlış olur. Şimdi senin sonucun pazartesi 120 ydi tamam mi. Bugün çarşamba yani 2 gün olmuş oluyor. Bugün değerinin 240 karda çıkması lazım. Bugün mutlaka ver bugün anlaşılır. Kesin
hunilimom Kullanici4141 hem bir gün arayla vermişsin hemde ayrı yerde vermişsin laboratuvar sonuçları da bazen değişiklik gösteriyor hep aynı yerde vermeye dikkat et canım