Tekelianne Merhaba canım anneler. 20+4 haftalık gebeyim. İndirimde yakaladıkça bebeğim için ihtiyaçları almaya başladım. Bebek telsiz/ kamera olarak hangi marka ve modeli önerirsiniz. Kullanıp memnun kaldığınız var mı?
Hallerimvarbenim Tekelianne Ben dün araştırdım biraz kiwi güzel gibi YouTube da ürünü tanıtan videolar çekmişler alanlar hem ses hem görüntü şeklinde fiyatıda çok uygun diğerlerine göre
Bal_1604 Tekelianne xiaominin kamerası memnunuz yaklaşık 4-5 aydır kullanıyoruz model numarasını bilemiyorum ama
Tekelianne Bal_1604 teşekkür ederim öneri için. Yorumlar güzel ama merak ettiğim bir nokta var. Bebek hareket ettiğin de ya da ses çıkardığında nasıl haberiniz oluyor. Bildirim mi geliyor telefona
Bal_1604 Tekelianne bizim cameramizda öyle bir ozellik yok uygulaması var ordan telefondan izliyebiliyorsunuz ses de gidiyor hareket ettirebiliryorsunuz sağa sola ve kayıt yapıyor biz bu şekilde kullanıyoruz