uzaydanbirisi 19+3üm normalde sabah uyandığımda ve gün içinde hisseeerdim birde gece uzandığımda fakat dün öğleden beri hiç bir şey hissetmiyorum ☹️bu beni fazlasıyla korkutuyor , ara sıra da ağrı giriyor kasığıma , böyle bişey yaşayan olduu mu 😭😭😭
Zeynepozcan uzaydanbirisi bu haftalarda zaten sürekli hissetmek beklenmiyor ki endişelenmenize gerek yok
yesillimonn uzaydanbirisi Sen yine hissediyomussun ben o haftalarda hiç hissetmiyordum 20 hafta dan sonra çok hafif hissetmeye başlamıştım normal cnm korkma
Ftmysf1007 uzaydanbirisi benim de 22. Hafta normalde gündüzleri hissederdim. İki gündür ne yaptıysam ben de hissetmiyorum. İnşallah iyilerdir. Ama insan endişeleniyor
Tiiffany uzaydanbirisi Evet normal o haftalarda düzensiz olur ama içiniz rahat edecekse bi devlet hast acilden baktırın derim yada sağlık ocakları kalp atısına bakıyor dilerseniz
Sevval0308 uzaydanbirisi canım bu haftalarda net hissedilmez emin ol hastanenin aciline gitsen uyuz biriyse doktor yada ebe bakmaz bile daha şuan takip edilmez der yollar seni. En iyisi sağlık ocağına git doopler cihazlarıyla dinlesinler kalp atışlarını bende 17 nin sonunda hafif hafif hissetmiştim 19-21 çok sakin geçmişti şuan 25 iz elhamdulillah herşey daha net canını sıkma iyi ol ki bebiş de iyi olsun😍🫂
1029384756 Tatlı şeyler ye canım azda olsa hissedersin endişe etme bu haftalarda sonra yavaş yavaş düzene giriyor
hunilimom uzaydanbirisi bu haftalar çok düzenli hissedemezsin zaten endişe etme kendini yorduysan felan ondan da olur
tubimom uzaydanbirisi ben yaşadım arada yoruluyorlarmis ertesi gün normale döndü bol su için tatlı yiyin deneyin kasik ağrısı bende hep var oturup kalkmam bile sorun ama herkes farklı tabi
bebeklerimveben_ Bende bir gün hissediyorsam 3 gün hissetmiyorum gele gündüzleri hiç gece işte bir kete falan oda bilmiyorum o mu 😅
Rumiars uzaydanbirisi canım benim bu haftalarda hergun hareket hissetmeyebilirsin ama çok endişe duyduysan çikolata ve meyve suyu yiyip içip soluna uzan mutlaka hareket eder etmezse sağlık ocağında kalp atışını dinletiyorlar 💗